۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

سخنی با همراهان همیشگی در مورد فیلترشدن وبلاگ نواندیش سبز

سلام دوستان عزیز:
همانطور که مشاهده کردید بار دیگر وبلاگ من فیلتر شد و مانعی هرچند کوچک برای ارتباط من و شما به وجود امد .به دلیل این که اطمینان دارم این اتفاق بارها و بارها تکرار خواهد شد از این به بعد تصمیم گرفتم که با همان ادرس قبلی وبلاگ و با عددی که تعداد وبلاگ های فیلترشده مرا نشان میدهد با شما همراه شوم.به همین دلیل عدد سه را در مقابل ادرس قبلی وبلاگ قراد دهید و تا فیلتر شدن وب من از این ادرس استفاده کنید و هربار که با مشکل فیلتر روبه روشدید براین عدد بیفزایید.هیچ چیز نمی تواند مانع ارتباط ما سبزها با یکدیگر شود.به امید و یاری خداوند پیروزی نهایی نزدیک است...

                                  http://noandishesabz3.blogspot.com/                 نواندیش سبز 3

۲ نظر:

reza گفت...

وقتی نظام یعنی رهبر شعار مردم هم می شود علیه رهبر!

احتمال مهاجرت اعتراضی سید حسن خمینی وبیت امام به نجف

علیرضا گفت...

به نام مهربانی که مهربانی آفرید
سلام و درود بر شما
وبلاگ بسیار جالبی دارید. خوشحال میشوم اگر افتخار تبادل لینک را به من بدهید. این روزها هرچقدر بیشتر متحد باشیم بهتر است.
سبز باشید و استوار